2025-2026 Güz Yarıyılı Kurumlararası-Kurumiçi Yatay Geçiş Sonuçları

         Yatay geçiş başvurusu kabul edilen öğrencilerin listesi aşağıda yer almaktadır. Başvuruları kabul edilen öğrencilerin takvimde belirtilen tarihlerde Fakültemiz Öğrenci İşleri Ofisine istenen belgeler ile başvurarak kayıtlarını yaptırmaları gerekmektedir.

2025-2026 EĞİTİM- ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KURUMLARARASI BAŞARI DURUMUNA GÖRE YATAY GEÇİŞ TAKVİMİ VE BAŞVURU KOŞULLARI

 

Yatay Geçiş Takvimi

Başlangıç Tarihi  

 Bitiş Tarihi

 Kesin Kayıtlar

01.09.2025

03.09.2025 (17:00)

 Yedek Kayıtlar

04.09.2025

05.09.2025  (17:00)

 

 Kesin Kayıtta İstenen Belgeler

1    

Fotoğraflı Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

 

2    

4.5 x 6 cm ebadında vesikalık fotoğraf

 

3    

Geldiği Üniversiteden alınacak yatay geçiş yapmasında sakınca olmadığına dair belge

 

4    

Online başvuruda istenen tüm evrakların asıl suretleri

Eksik evrak, kesin kaydınızı engelleyebilir. 

5   

Ders İçerikleri

Öğrencilerin ayrılacağı yükseköğretim kurumlarından okuduğu derslerin tanımlarını ve içeriklerini gösterir onaylı belge

6   

Online Başvuru Formu Çıktısı

Online Başvuru Tamamlandıktan Sonra Sistem başvuru formu üretecektir. Bu form saklanmalıdır.

 

DİKKAT : Online başvuru aşamasında yanlış beyanda bulunanların ve/veya sahte evrak yükleyenlerin kesin kayıtları yapılmayacaktır.


ogrenciisleri.comu.edu.tr/yggenelbasari-r184.html

Ekler

2025-2026 Güz Kurumlararası Yatay Geçiş - Kurumiçi Yatay Geçiş.pdf